استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟
سرخط خبرها

اکبری: بازی فوق العاده زیبایی به نمایش گذاشتیم| پیکان در حمله موفق‌تر بود

  • کد خبر: ۹۷۲۶۵
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
اکبری: بازی فوق العاده زیبایی به نمایش گذاشتیم| پیکان در حمله موفق‌تر بود
تیم والیبال پیکان با پیروزی به موقع مقابل آملی‌ها به رتبه دوم جدول صعود کردو

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاگردان پیمان اکبری در روز میزبانی از نماینده آمل در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود بگذرند و سیزدهمین برد را در کارنامه ثبت کنند. عدد سیزده، اما این بار برای خودروسازان خوش یمن بود و پیکان با کسب چهلمین امتیاز و به مدد شکست دور از انتظار شهرداری ارومیه مقابل مس رفسنجان، یک پله در جدول صعود کرد.
پیکان در این بازی در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴ رسید و لبنیات هراز آمل هم تنها در ست دوم به امتیاز ۲۶ بر ۲۴ رسید.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان پس از این پیروزی گفت: فوق العاده بازی زیبایی بود و به آقای عطایی و بازیکنان شان خسته نباشید می‌گویم. یک بازی نزدیک را شاهد بودیم و خدا را شکر می‌کنیم که با توجه به مشکلات توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
او در ادامه گفت: در مجموع در این بازی از نظر حمله شرایط خوبی داشتیم. آمل یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است که از لحاظ دفاعی قوی است. پاسور ما هم بسیار خوب کار کرد، اگر ما در حمله موفق بودیم یکی از دلایل آن عملکرد خوب پاسورمان بود. در کل بازی خوبی بود و برای عطایی و هراز آمل هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
اکبری درباره احتمال رویارویی با هراز در پلی آف نیز گفت: هنوز مشخص نیست و ممکن هم هست در پلی آف بهم بخوریم. به هر حال هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. الان هم برای تیم‌ها مهم است که چه جایگاهی را در نیم فصل دوم به دست می‌آورند. ۵-۶ تیم خوب داریم البته همه تیم‌ها با تمام توان شان بازی می‌کنند و تا به اینجا شگفتی زیاد داشتیم.
او در پایان گفت: ما باید اول از همه مراقب سلامتی مان با توجه به شدت گرفتن کرونا باشیم. بعد هم باید بچه‌ها را از لحاظ روانی برای دیدار‌های بعد آماده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->